Jul lov! =)

maaaaaaaat
hehe va ett tag sen :o, har inte haft tid om man säger så, träningar och matcher. ca 10 träningar i veckan + 3 matcher, riktigt naiis ! :D sen denna jävla skola med massa jobbiga prov..,  Men nu är jag hemkommen, så här dags till julen! tillbringar en del av mitt Jullov här i Örebro iaf :) så har lite tid över nu, ska jag vila ut lite och träffa polare, familj och släkt!

Julafton är ju om 2 dagar och jag har faktiskt tagit mig in och köpt lite grejer, även om det var lite sent ute (fredags) hehe, men nu är det gjort, dock jobbigt och va kreativ och komma på nåt roligt att ge bort.. haha!

Idag har jag verkligen tagit det lugnt, sov ganska länge sen vaknade jag och suttit vid datan lite, men kunde inte hålla mig undan från att träna lite iaf, så sen blev det dushen och nu sitter jag här. Ska iväg sen med mamma och "julhandla" kan bli mycket mat.. ;) Sen skulle jag tro att det blir en bra film som får avsluta kvällen :)

Ho Ho Ho! // Tim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0