Snö

afton
Bild från julafton :$


julafton är över och snart nyår, men idag var det mammas dag!(birthday) så har varit lite uppvaktning av henne idag :) var på Marieberg också och handla lite kläder och ett par skor, skönt! Sen åkte vi till en kina resturang och åt mat, fan dom måste lägga i nåt sömn medel i maten för jag blir alltid så himla trött efter jag ätit kinamat, tror inte jag är ensam om att känna så :D
Har också bestämt litegranna om hemfärden till Mörrum, det blir antingen Lördagen den 2 januari eller den 3 Januari 2010 !! ;) då blir det hockey igen, naiis! längtar!
Skolan börjar den 11 Januari tror jag, så det blir några dagar för mig själv också, sköönt men lite jobbigt måste tvätta och diska då ju.. :s :pp

idag var det riktigt kallt hehe på dagen var det väl runt -14 grader i medeltemp. och nu på kvällen sjönk det rejält här i örebro -23 grader ;) medans i Mörrum har jag fått information om att det legat runt 0 gradigt och att det är massa slask och skit där.. riktigt illa med slask! Värsta vädret!

En fråga för mig är om jag ska ha kvar håret som jag har nu (ganska långt) eller om jag ska klippa mig, isåfall hur? svårt svårt :D
får se nu hur länge jag håller uppe med uppdaterandet nu ;) haha!


Kommentarer
Postat av: my lönnquist

snygging (a'



tycker ditt hår år fint som det är , fast det var fint innan med :))

2009-12-29 @ 23:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0