Glömde igår kväll, dubbel upp idag!

Hallojao!

Mimmi min älskade hund på bild♥

Haha igår vaknade jag och drog in till farfar och farmor på cykeln, jobbigt cyklade snabbt(ca 1 mil). Där träffade jag mina andra kusiner Hugo och Max, och min farbror Stefan och hans fru Karin. Stefan och jag och farfar drog och fiskade syrran hängde också på, vi fick upp tre stora abborrar en varsin.. men syster fick ingen alls ha ! :P  Sen lite senare hängde jag på farfar och Karin på en löptur.. vi sprang 5 kilometer till ett ställe sen ville jag dra på lite men sprang vilse i skogen :o fyfan! haha så jag vände tillbaka och sprang ännu fortare för att försöka hinna ifatt dom. men icke sprang fel igen men till slut hittade jag vägen och när jag kom hem var jag 5 minuter efter dom trots jag sprungit drygt 5 kilometer extra... (totalt sprang jag drygt 1,5mil) har nog aldrig varit så slut i kroppen.
Sen blev de lite kortspel, poker var på schemat, gick dåligt denna gången. sen *sovdags*

Vaknade upp vid nio tiden, åt frukost sa hejdå till kusinerna, och sedan satte jag mig på cykeln ännu en gång för att cykla fort till Mormor och Morfar(ca 1 mil). och nu sitter jag här trött i låren, och min älskade mormor och morfar har lagat mat (: <3
Blir nog en lugn och tidig kväll, är trött och sliten.

Det är fritt fram att skriva några åsikter, eller om ni vill att jag ska grattulera någon, eller något sådant.♥
Puss // TiiiM<33

Kommentarer
Postat av: Alexnadra<3<3

min åsikt e att du e grymt söt o snygg, du ska vara riktig nöjd med ditt utsende:)<3 åå jag tycker fortfarande att du kan dra dig hit ner snart igen :D så jag får träna mig på kilppa o sånt;) fast nu har du jävligt nice hår:)

2009-07-14 @ 13:22:12
URL: http://alexnadralind.blogg.se/?tmp=07190513

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0