Hallojaoo!

Jag i vattnet på Mauritius, februari 2008.
"Fyfan vilket skit väder"... det var de första som kom ut ur min mun idag när jag vakna!
(Tror nog att alla vill ha det som på denna bilden!)

Men jag tog på mig skorna och sprang en runda i regnet blött men bra! :) sen så har jag varit i Nora.. och köpt mat så vi har nåt att äta här hemma. och nu väntar att åka upp till Morfar och gratta honom, vi ska tydligen göra det två dagar i rad.. :)  japp japp!  

ehhh, jo justja jag kommer troligtvis åka ner till Mörrum i början av augusti beror lite på.. kanske blir det en tur dit med familjen om två veckor med, vem vet.

ha en mysig och regnig dag puss! //TiiiM<33

Kommentarer
Postat av: julia

fan va soft å hare sådär!:)<3

2009-07-11 @ 15:27:31
Postat av: Alexandra

åå fy va gött de ser ut:)<3

2009-07-11 @ 16:03:07
Postat av: Alexandra

De e klart jag klipper dig:D

2009-07-11 @ 16:06:20
Postat av: nea

magen är ju inte helt fel ! ;)

2009-07-19 @ 14:52:19
URL: http://ebbanealinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0