Regnigt värre! Puss

Halloja!
Bild från Mauritius 08[
Bilden: från Mauritius 08]
lite träningsvärk från gårdagens gympass men de funkar, då vet man att man tränat  ;) Ja vad ska man säga om denna regniga skit dag? tråkigt är de enda jag får ur mig.. :o hoppas på bättre dagar, ja menar man vill ju kunna gå 10 meter utan att se ut som man simmat under vatten i 100 meter :o nej där överdrev jag lite, 1 meter :$

aja har iaf varit hos min mormor o morfar och kollat på lag vm finalen i speedway, det var en riktigt lååååång final, och spännande, tillslut vann Polen tätt före Australien, och Sverige kom 3:a precis före Ryssland. Sen efter det har jag bara degat tills jag kom hem, då åt jag mat vid sextiden ungefär sen satte jag mig på träningscykeln inne och cyklade 1 mil, (jäklar att svetten rann :$) haha, och nu sitter jag här ska kolla på en film med familjen, funderar lite också på vad man ska göra imorgon? vad de blir för väder? och vilken träning man ska göra? :) det får vi nog se imorgon..
Nu är jag riktigt törstig så ska nog dra ner och dricka 4 liter vatten,

PussHej//TiiiM<33

Kommentarer
Postat av: Toreeeeee

tusenhundramiljonerlitervatten! ;o



/Toreeeeeee

2009-07-19 @ 22:13:54
Postat av: TiiiiM<33

ja typ bree :o

2009-07-20 @ 11:23:58
URL: http://timwidstrom.blogg.se/
Postat av: maallliinnn

sweeti!

2009-08-08 @ 17:41:59
URL: http://maallliinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0