Tipsa!?

Halloja!

gårdags kvällen spenderades åt att för det mesta ta det lugnt, men farsan ville gå ner till "spelhallen" och ta en match på ett bil spel.. vilket han borde ångra, han fick stryk 5ggr! :pp Sen drog jag hem och checka en gammal film "Borat" riktigt dålig tycker jag faktiskt den är! skratta inte någongång, hoppas att den nya filmen av skaparen från"borat", Brüno är mycket bättre!!.
jaja sen lade jag mig i sängen tidigt, hade inget annat för mig, men kunde inte somna på grund av ett sjuhelvetes åskväder :o Har aldrig hört nåt sådant åskväder. Sen somna jag iaf, men vaknade flera gånger under natten av åskvädret igen. synd om mig..

vaknade nu då, käka frukost ska göra i ordning mig för en mulen och ganska kall dag. Blir nog att dra in på gymmet i eftermiddag för att sedan ta ett bad i badhuset.


Syrran och jag på bild från österlen..

Jag vill gärna ha tips om vad ni tycker/vill att jag ska skriva om, så var inte rädda för att kommentera!

Kyss // TiiiM<33

Kommentarer
Postat av: ronja

du ska skriva om hur bra du tycker mörrum är, och hur kul du tycker det är här :D haha

2009-07-07 @ 11:30:42
URL: http://www.ronjamedj.devote.se/
Postat av: Julia

om dej själv, som du gör nu...;D

2009-07-07 @ 12:53:58
Postat av: Ditt Fan

Väldigt Het ;) <3

2009-07-09 @ 11:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0