Vi är 3 nu blir det fler!? säg till isf :)

♥Halloja !

Fan då.. första dagen som varit dålig.. haha det började med att jag och farsan drog ut och löpte imorse och vi sprang typ vilse men hittade fram till slut + att det kom spöregn mitt under allt. Sen när vi kom hem så fungerade inte vattnet och i receptionen sa dom att nån jävel haft sönder en stor vatten ledning till hela tanums kommun. så då kunde man inte duscha... JÄVLIGT FRÄSCHT!       naat! :D  Så idag drog vi in till Grebbestad och käkade på en buffé resturang... sådär är betyget för den resturangen! 
Jag som tänkt badat i badhuset och gymma idag, planerna blev grusade, så dagen har bara rullat på och har väl inte gjort nåt speciellt alls, spelade lite rally spel i "spelhallen" haha.
På vägen tillbaka till stugan(vi gick till grebbestad) så såg vi en gråhårig liten tjock gubbe utanför receptionen, gissa vem om inte B-B-Bert Karlsson, stor profil här nere på västkusten har sommarstuga och håller på att typ rusta en strand i grebbestad också. För er som inte vet vem det är, Han var den tjuriga gubben i Talang juryn, annars är han känd som att ha producerat våra svenska topp artister! Stor snubbe! ;)

Micke sa idag också att han skulle med till Örebro sen nån gång nästa vecka! De, de é naiis! <3

Nu spenderas väl resten av dagen att bara "hänga", kolla på film kanske, spela kort?, jag vet inte riktigt egentligen men har ni tips på vad man kan göra en dag när det är mulet dock inte regn just nu, 19 grader varmt och lite blåsigt?

Jag och micke försöker surfa hos oscar som kör båten med kameran i handen. ;)<3
KYSSSS // TiiiM<33


Kommentarer
Postat av: daniela

du kan va snygging (;

2009-07-10 @ 00:27:13
URL: http://daanielab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0