You know what im saying?

◊Kan knappt inse att han är borta, såg på Ceremonin om honom på tv ikväll, hur hans familj tog farväl av honom, hans vänner, och hans fans... Hans kista stod utplacerad mitt framför scenen där dom hedrade honom genom att sjunga hans musik.
Jag ska säga att det kändes i mig när man såg hans familj stå där och hålla tal, om att han skulle vila i frid och att han var den bästa. Jag hade en sån där känsla av "gråt i halsen" det liksom sved i halsen, och efter jag sett ceremonin skulle jag gå ut och chilla vid hamnen då kommer jag på mig själv att jag nynnar och sjunger på hans musik, och känner mig allmänt deppig. Men nu får han vila i frid, låt honom vara ostörd! Rest in Peace!



Jag försökte iaf tänka på annat när jag va ute, jag gick runt och kollade läget. Sen plötsligt när jag gick vid volleyballplanen så kmr feta jävla typ skalbagge bromsar, aldrig sett nåt liknande, typ surrar runt huvudet hela tiden!!
hahaha menmen nu ska jag nog sova snart så man inte sover bort halva dagen imorgon!
Ska somna till kungens musik.♥


Vill ha ett ärligt svar nu av alla, är denna bilden snygg/ful ? Nu har ni chansen att säga vad ni verkligen tycker, så ta den!

Kyss// Tim ωidström ♦

Kommentarer
Postat av: Ellen (=

Den är fiin!!

2009-07-08 @ 10:53:26
URL: http://exchangestudent.blogg.se/
Postat av: johanna

snygg vad skulle den annars va

2009-07-08 @ 14:36:26
Postat av: Becka

Snygg (Y)

2009-07-08 @ 20:03:13
Postat av: julia

snyyg!:)

2009-07-09 @ 11:59:14
Postat av: Alexnadra<3<3

Svin snygg,, snyggast ja sett:O:O:O hihi:)

2009-07-11 @ 21:09:54
URL: http://alexnadralind.blogg.se/?tmp=07190513
Postat av: idaa

snygg :)

2009-07-12 @ 19:43:42
Postat av: Fia

Jätte fin!

2009-07-15 @ 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0