Train Station

Nyårsafton!
bild från nyårsaftons middagen hemma hos familjen!

TJA! Ska sova nu, lång resa att vänta imorgon drygt 5 timmar :) åker 14:16 ner mot mörrum har en fet väska med massa kläder sen en resväska med massa grejer i också + 2 hockey klubbor :p  längtar tills jag har nått min slutstation (mörrum) så jobbigt att släpa allt, har ju 2 byten också gör ju inte saken roligare, men ska bli skönt och komma ner igen och sen få lira lite hockey igen! har saknat det! :)

men men vi sess ! ;) puss och Godnatt ! önska mig lycka till imorgon inför tågresan (a) :P haha, HEJ !

Kommentarer
Postat av: ronja

lycka till :) jag är dock några dagar för sen :s ;)

2010-01-04 @ 18:04:39
URL: http://ronjajohansson.devote.se/
Postat av: Anonym

Hejhej! Jag är din kusins (Clara) kompis! Jag undrar hur du gjorde din rubrik? Asså med bilden och en jätte cool text med en stjärna bredvid ;D Jag vill att min blogg ska bli lika snygg! Men jag fattar inte hur man gör det där... Snälla kan du säga hur man gör! (a)

2010-01-23 @ 10:23:20
Postat av: Emmaa

hihi fett fin du va :)

2010-02-13 @ 21:43:01
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0